retail marketing, telecom marketing

Alice internet e-marketing presentatie op Vision 2009 Universiteit Tilburg


Alice is gevraagd naar haar visie en beweegredenen met betrekking tot de inzet van het kanaal internet. Het betrof een e-marketing event georganiseerd door de Universiteit van Tilburg:

Vision 2009: Online Marketing

Create, Innovate, Evaluate!
5 februari 2009, Universiteit van Tilburg

Asset | Marketing Association Tilburg organiseert jaarlijks een Marketing evenement. Dit jaar wordt het evenement gehouden op 5 februari 2009 en is gekozen voor het thema Online Marketing. Online marketing is een zeer actueel thema waar zowel bedrijven als non-profit organisaties mee te maken hebben. De lezingen en workshops zullen verzorgd worden door vooraanstaande academici en bedrijven.

Tijdens Vision 2009 wordt het thema online marketing behandeld aan de hand van drie subthema’s:

  1. Klantinteractie
  2. Media
  3. Evaluatie

De verdieping van deze thema’s zal uiteindelijk leiden tot een antwoord op de hoofdvraag: “Op welke manier kunnen bedrijven internet toepassen in hun marketingstrategie, opdat een langetermijnrelatie aangegaan kan worden met de consument?”

Onderstaande de presentatie:

Alice internet e-marketing Vision 2009

Tags: , , , , , , , , ,

0 Comments on Alice internet e-marketing presentatie op Vision 2009 Universiteit Tilburg

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *