Voor bedrijven


Verhoog uw online rendement

[box type=”info”]

  • Uw e-commerce activiteiten behalen tot nu toe niet het gewenste rendement?
  • U wilt als bedrijf of organisatie e-commerce activiteiten opzetten?
  • U wilt als bedrijf of organisatie uw bestaande e-commerce activiteiten laten groeien?
  • U wilt een e-commerce afdeling opzetten maar weet niet waar te beginnen?
  • U zoekt e-business professionals maar weet niet waar en hoe te zoeken?

[/box]

* Belt u ons voor een afspraak op 06 144 141 72 of gebruik ons contactformulier *

In deze situaties zult u merken dat het realiseren van optimale e-commerce geen eenvoudige taak is. Het starten van een succesvolle e-commerce strategie  raakt bijna alle interne- en externe onderdelen van uw bedrijf. Daarnaast begint het e-commerce spel pas echt nadat u uw nieuwe website gelanceerd heeft; e-marketing moet er voor zorgen dat gestelde doelstellingen gerealiseerd worden.

Een succesvolle e-commerce strategie leidt tot meer verkoop, minder kosten, meer tevreden klanten en effectiever zaken doen. Als u de zaken goed oppakt.

Wij brengen u en uw organisatie (versneld) op het gewenste e-commerce en e-marketing & internet communicatie nivo. Dit doen wij op basis van aantoonbare cases, gedeelde ervaring, een specifiek netwerk van kennis en gedreven mensen. Toonaangevende opdrachtgevers hebben wij reeds geholpen met het behalen van de e-commerce en e-marketing doelstellingen. Graag ondersteunen wij ook uw organisatie.

[box type=”info”]Gewenste doelstellingen worden vooraf besproken en kwantitatief en kwalitatief gemaakt. Ik werk vanuit een gedegen kwantitatieve- en kwalitatieve benadering waarbij het maximale uit de marketing inspanning gehaald kan worden. Dit is kenmerkend voor mijn werkwijze; creatief, pragmatisch, resultaatgericht en uiteraard plezierig! [/box]

Wat wij voor u willen betekenen:

Wij integreren uw bestaande marketing en communicatie activiteiten in de e-commerce activiteiten vice versa. Zowel above the line als below the line, zowel online als offline, eventueel middels de inzet van callcenters. Geen blabla, geen onduidelijke taal. Wel een oplossing waar u en uw bedrijf mee verder kunnen.

Wij werken graag vanuit een gezamenlijke vertrekpunt met heldere verwachtingen.

[box type=”info”]Onze werkzaamheden en dienstverlening bestaan uit:

  • Strategisch en tactisch advies voor bedrijven & organisaties op het gebied van e-marketing & e-commerce – advies
  • Ondersteunen van het bedrijf of reklame /mediabureau richting haar opdrachtgevers bij het optimaal (door)vertalen van de internet / e-commerce wens; van actie website tot online winkel
  • Creatie/ ondersteuning van gekozen concept van The Big Idea tot daadwerkelijke implementatie, inclusief fulfilment
  • Advies mbt useabillity, functionaliteit en conversie verhogende activiteiten
  • Creatie / ondersteuning van alle relevantie e-marketing mechanismen
  • Tijdelijk inzetten van marketeers – interim management
  • Voor langere periode inzetten van marketeers – search

[/box]

Mogelijkheden strategisch advies:

  • Creëren / vertalen van de marketing doelstellingen naar het online kanaal waarbij vanuit multi channel gedachte de activiteiten worden opgebouwd
  • Van doelstelling naar operatie middels een roadmap.
  • Indien gewenst dekt de  roadmap de gehele waardeketen van ATL tot aftersales en omvat de gehele customer life cycle; van acquisitie tot retentie
  • Advies mbt useabillity, functionaliteit en conversie verhogende activiteiten
  • Formuleren kwalitatieve en kwantitatieve doelstelling
  • Formuleren planning en targets
  • Formuleren en bewaken budget

[tabs slidertype=”top tabs”][tabcontainer] [tabtext]Operationele ondersteuning[/tabtext] [tabtext]Frontstore[/tabtext] [tabtext]Backoffice & After sales[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]Uw website staat er goed bij; nu begint het e-commerce spel pas echt! Hoe zorgt u er voor dat er zo min mogelijk mensen afhaken in een online proces? Hoe bereikt u de juiste doelgroep, online? Hoe bent u uw concurrenten een stapje voor? Wordt daadwerkelijk aan de klant geleverd wat deze verwacht? Hoe verhoogt u uw online verkoop? Hoe krijgt u zoveel mogelijk hotleads binnen? Deze kritische succesfactoren worden voor een groot bepaald in de operationele uitvoer van uw e-commerce strategie: Operationele invulling: * Inzet van tijdelijke / vaste e-commerce medewerkers; tijdelijke of vaste inzet van handjes [/tab] [tab] * Creatie & implementatie website / webshop –Creatie en implementatie online uitingen (display, SEA, etc) –Invulling van: o Nieuwsbrieven, SEO, SEA, statistieken * Activeren van: o Lead generation, affiliate marketing, online media inzet, social media, * Advies en optimalisatie van de website en bijbehorende e-marketing activiteiten[/tab] [tab] * Integratie van de e-commerce activiteiten binnen staande / nieuwe organisatie * Zowel personele- als administratieve organisatie * Activeren en optimaliseren order fulfilment * Activeren van aftersales, online support en up-selling * Optimalisatie van de gehele waardeketen [/tab] [/tabcontent] [/tabs]