acquisitie e-marketing, Blog, cross media marketing, retail marketing, telecom marketing

Nieuwe website live


(English text below)

Dit weekend is de nieuwe website live gegaan van Guido Postma e-marketing consultancy

Naast een nieuwe huisstijl is er gekozen voor een duidelijke doelgroepbenadering richting zowel bedrijven die hun e-commerce activiteiten willen verbeteren als richting professionals die aan de slag willen bij toonaangevende opdrachtgevers.

Design:

De nieuwe huisstijl kenmerkt zich door een nieuw logo en een heldere kleurencombinatie van oranje en blauw. Zowel in het logo als in de visuals die zijn gebruikt op de website  is de no-nonsense mentaliteit terug te vinden die staat voor onze aanpak. Een referentie terug naar de jaren vijftig waarin veel gerealiseerd is door doelgericht en pragmatisch de opdrachten uit te voeren. Met heldere doelstellingen op het doel af; een werkwijze die goed past bij het realiseren van e-commerce doelstellingen.

Door het dynamische karakter van het gekozen template, WP Remix, kan de website continue van een nieuwe uitstraling voorzien worden.

Design www.guidopostma.nl e-marketing en e-commercTechniek:

De website is gebouwd middels de gratis software WordPress. Middels een uitbreiding op het thema is de huidige vormgeving tot stand gekomen. WordPress kan voorzien worden van diverse plug-ins waardoor de website over meer functionaliteit beschikt:

  • Een plug-in die de website eenvoudig geschikt maakt voor mobiele toestellen
  • Een plug-in die er voor zorgt dat alle website updates automatisch via mijn zakelijke Twitter account worden gecommuniceerd
  • Een plug-in die, gekoppeld aan Google Analytics, zorgt voor een goede analyse van de bezoekers en hun klikgedrag
  • E-mail aan- en afmeldingen worden afgehandeld door ConstantContact, een online tool waarmee ik ook periodiek e-mail nieuwsbrieven verstuur. Nieuwsbrieven kunnen volledig in huisstijl opgemaakt worden. Het klikgedrag vanuit de nieuwsbrieven wordt gemeten ten goede van optimalisatie
  • Het contactformulier kan volledig naar wens opgebouwd worden en is gebouwd middels de gratis plug-in Cforms
  • Het dynamische c.v is gecreëerd middels de aanschaf van een specifiek template dat vervolgens in de website is geplaatst
  • Via Google Places zijn de bedrijfsgegevens EN  te raadplegen EN via Google maps te localiseren

English:

We launched our new website this weekend. Besides a new design and  company style content is completely rewritten to service our primary target groups even better. We inform companies about the possibilities of improving their e-commerce efforts, based on our handson experience. We inform marketing professionals about the possibilities of working at high profile companies.

The design and lay-out of the website refers to the fifties when targets were realized by working together to a specific goal. no non-sense and to the point. A way of working we have adapted and has show us is very effective in implementing successful e-commerce.

We help our customers realizing the e-commerce needs and targets in a pragmatic and pleasurable way. Please go to the English section to read more about our work. Use the contact form to contact us and we will respond shortly.

Right now we are working for KPN.com as well as Elsevier.