cross media marketing
Opdracht t for telecom
Branche: Telecom, verkoop op afstand. Callcenter, websites,
Opdrachtgever: Dexcom holding (t for telecom, tell me, Dynabite, Dixons, Nedconcepts)
Websites: www.tfortelecom.nl
Doelstelling: Binnen afgesproken periode fare share in online afzet mobiele telefonie halen middels merk- en white label formules. In zeer competitieve markt, o.b.v. PXQ budget, een zeer uitdagend project.
Korte omschrijving: T for telecom wou middels een volledig nieuw op te zetten e-commerce afdeling minimaal haar fare share halen in de online telecom markt. In 3 jaar tijd is afdeling gegroeid tot zelfstandig bedrijfsonderdeel met eigen P&L. Webshops effectief middels in eigen beheer gerealiseerd e-commerce platform. Middels cross media marketing klanten op verschillende manier bereiken met verschillende doelstellingen
Werkzaamheden:
- Ontwerp realisatie en implementatie van de internet formules
- E-commerce vast onderdeel gehele organisatie maken en integreren over de hele waardeketen
- Aansluiten externe leveranciers, billing, payment, riskmanagement
- opzetten callcenter en recruiting / training medewerkers
- Opzetten e-commerce middels virals, DM, bannering, Google, actiesites zoals www.verjaardagsalarm.nl, www.bijna18.nl, etc.
Geef een antwoord