cross media marketing

Opdracht t for telecom


Branche: Telecom, verkoop op afstand. Callcenter, websites,

Opdrachtgever: Dexcom holding (t for telecom, tell me, Dynabite, Dixons, Nedconcepts)

Websites: www.tfortelecom.nl

www.gsmwaanzin.nl

www.mobieletelefoons.nl

www.verjaardagskalender.nl

www.verjaardagsalarm.nl

www.hoera18.nl

www.blueskyinternet.nl

Doelstelling: Binnen afgesproken periode fare share in online afzet mobiele telefonie halen middels merk- en white label formules. In zeer competitieve markt, o.b.v. PXQ budget, een zeer uitdagend project.

Korte omschrijving: T for telecom wou middels een volledig nieuw op te zetten e-commerce afdeling minimaal haar fare share halen in de online telecom markt. In 3 jaar tijd is afdeling gegroeid tot zelfstandig bedrijfsonderdeel met eigen P&L. Webshops effectief middels in eigen beheer gerealiseerd e-commerce platform. Middels cross media marketing klanten op verschillende manier bereiken met verschillende doelstellingen

Werkzaamheden:

  • Ontwerp realisatie en implementatie van de internet formules
  • E-commerce vast onderdeel gehele organisatie maken en integreren over de hele waardeketen
  • Aansluiten externe leveranciers, billing, payment, riskmanagement
  • opzetten callcenter en recruiting / training medewerkers
  • Opzetten e-commerce middels virals, DM, bannering, Google, actiesites zoals www.verjaardagsalarm.nl, www.bijna18.nl, etc.

wwwmobieletelefoonsnl.jpgwwwtfortelecomnl.jpgwwwverjaardagsalarmnl.jpg

Tags: , , , , , , , , , , ,

0 Comments on Opdracht t for telecom

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *