cross media marketing

Opdracht TNT Post


Branch: Post & communicatie

Opdrachtgever: TPG Post / TNT Post

Websites: www.tntpost.nl

www.tntpost.nl/voorthuis

www.postshop.nl

www.kaartenservice.nl

http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/brieven-en-kaarten-versturen/

Doelstelling: TPG Post (nu TNT Post) voorzien van een volwaardige e-commerce strategie . De internetportal is primair gerealiseerd o.b.v. kostenbesparing op andere kanalen, verkoop van post producten, branding & communicatie en als showcase voor nieuwe diensten zoals de TPG Post kaartenservice (huidige Wishyou). Door de internetportaal worden postdiensten laagdrempelig en beter geconsulteerd.

Korte omschrijving: In een organisatie waar in eerste instantie internet als onbekend en onbemind werd ervaren een Post portal neergezet die zeer grote kostenbesparingen op andere bestaande kanalen realiseerde. Exploitaite werd continue verbeterd o.b.v. CAPEX. Bestaande diensten, zoals de Verhuis service, optimaliseren voor gebruik binnen de portal. Tevens benaderen van klanten middels viral games, DM, e-mailings en de inzet van cross media marketing & communicatie.

tntpostnl.jpgonlinewinkeltntpostnl.jpgwwwtntpostnkaartl.jpg

0 Comments on Opdracht TNT Post

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *