cross media marketing
Opdracht TNT Post
Branch: Post & communicatie
Opdrachtgever: TPG Post / TNT Post
Websites: www.tntpost.nl
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven-en-kaarten/brieven-en-kaarten-versturen/
Doelstelling: TPG Post (nu TNT Post) voorzien van een volwaardige e-commerce strategie . De internetportal is primair gerealiseerd o.b.v. kostenbesparing op andere kanalen, verkoop van post producten, branding & communicatie en als showcase voor nieuwe diensten zoals de TPG Post kaartenservice (huidige Wishyou). Door de internetportaal worden postdiensten laagdrempelig en beter geconsulteerd.
Korte omschrijving: In een organisatie waar in eerste instantie internet als onbekend en onbemind werd ervaren een Post portal neergezet die zeer grote kostenbesparingen op andere bestaande kanalen realiseerde. Exploitaite werd continue verbeterd o.b.v. CAPEX. Bestaande diensten, zoals de Verhuis service, optimaliseren voor gebruik binnen de portal. Tevens benaderen van klanten middels viral games, DM, e-mailings en de inzet van cross media marketing & communicatie.
Geef een antwoord