cross media marketing

Opdracht Identitygames.nl Juli – september 2008


Opdracht Identity Games – www.identitygames.nl

http://www.identitygames.nl/

Identity games, gevestigd in Rotterdam, verkoopt aan 3 doelgroepen (interactieve) bordspellen: consumenten (uitgeverij), bedrijven (tailor made) en Export (distributeurs).  De verkoop vindt zowel nationaal als internationaal (onder licentie) plaats.

Voor de website is het belangrijk dat de verschillende doelgroepen direct op de juiste plek binnen de website terug komen waarbij er overlap dient te zijn in het aanbod (sommige spellen zijn zowel BTC als BTB). Bovenal moet de website de uitstraling hebben van echt spellen bedrijf; gezien de online concurrentie kan hier per direct een onderscheidend vermogen gecreëerd worden. Het visuele aspect is zeer belangrijk; de bezoeker moet zich als een klein kind in een speelgoedwinkel / wonderland wanen en op natuurlijke wijze naar het doel geleidt worden: sales en/of leadgeneration.

In mijn rol als projectmanager ben ik verantwoordelijk voor of ondersteun ik de directie bij de volgende zaken:

  • Goedkeuren ontwerp, implementatie en realisatie website
  • Opzetten volledige waardestroom
  • Fullfilment & aftersales
  • Geïntegreerd online marketing & communicatieplan
  • E-mail marketing
  • Search engine marketing
  • Sales & leadgeneration

Later volgt hier een uitgebreide omschrijving van de opdracht, doelstellingen en resultaten.

Per medio november ben ik beschikbaar voor nieuwe opdrachten: bel 06 5231 2420 om de mogelijkheden te bespreken

Tags: , , , , , , , , , , , ,

0 Comments on Opdracht Identitygames.nl Juli – september 2008

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *